طرف رفت داروخانه گفت: آقا یک شیشه داروی تقویت مو بدید. داروخانه چی پرسید بزرگ یا کوچیک؟ طرف جواب داد : نه کوچیکشو بدید، من اصلا از موی بلند خوشم نمیآد
ما را در سایت دخي دارويي دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 287 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 5:47