کلم چی :/

خرید بک لینک
نشستم همین جوری الکی الکی یه فیلم سینمایی دیدم مصادره :/

هعی بدک نبود

من از صحنه هایی که کشور های خارجی رو توش نشون میدن خوشم میاد فقط هم به خاطر همین فیلم میبینم مخصوصا ساخت ایران رو البته ساخت ایران واسه طنزش هم میدیدم

آآآآآآما در کل هیچی ساخت ایران نمیشه

دخي دارويي ...

ما را در سایت دخي دارويي دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 304 تاريخ: سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 18:46

صفحه بندی