امروز تو مد هوا خیلی سرد بود منم به رسم همیشگی یه دزدکی 2 تا آبجوش گرفتم رفتیم بریم کلاس بیرونمون کردن تو این هوای سرد منم واس این که گرم بشم نپتون انداختم تو آبجوش و سر کشیدم انقدر سرد بود متوجه نمیشدم گرمه ..
ر فتم کلاس دیدم کم کم زبونم میسوزه فهمیدم واس اون چایی داغ بود خلاصه که هر چی میخورم حس میکنم نزدیکه دیگه زبونم خون بیاد از شدت سوزش-_-
دخي دارويي ...
ما را در سایت دخي دارويي دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 280 تاريخ: سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 18:46