پنجشنبه صبحی (نیمه شب ) خونه رو مه مقصد تهران ترک کردیم
تقریبا ساعت 9 رسیدیم تهران و ساعت 11 با دختر عموم میدون انقلاب قرار گذاشتیم داشتم میرفتم که دیدم دایی هم داره میره سرکار گفتم سر راه ت پس منو هم برسون
نشستیم ترک موتور دایی و بگاز بگاز و لایی کشی رسیدیم انقلاب با دایی خدافظی کردم و با دختر عمو رفتیم راه اندیشه
بریم ادامه :)
خیلی طولانی است ^_^
دخي دارويي ...ما را در سایت دخي دارويي دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 284