میدونم استرس سر جلسه زیاده ولی من تنها جاهایی که استرس نمیگیرم سر جلسه است اصلا استرس ندارم همچین ریلکس میکنم انگار اومدم بالی
دوستام میگن ما تو رو میبینم استرسمون رفع میشه خدا کنه سر کنکور تو یه اتاق باشیم ....
ولی خب خدا نکنه من با اینا باشم یه استرسی هایی هستن که مطمعنم این استرس سال های بعد و اینا رو هم از همین موجودات گرفتم دیگه :/
دیگه به سال بعد فکر نمیکنم *_*
امسال تمومش میکنم 
پشتیبانم میگه نباید چیزی رو حذف کنی ولی خب تنها چیزی که حذف میکنم ریدینگ زبان با دستور زبان فارسی هست ببخشید دیگ عشق جان مجبورم بهت بگم میخونم
من میجنگم 
زمان نمی ایستد و لحظه ها می روند
قدر زندگی و باهم بودن را بیشتر بدانیم
لطفا با تامل ببینید...
من دغدغه دارم این روزها درسرزمینی زندگی میکنم که درآن دویدن سهم کسانی است که نمیرسندو رسیدن سهم کسانی است که نمیدوند.
دخي دارويي ...
ما را در سایت دخي دارويي دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 237