من _ ببخشید همش مریضم خودمم خسته شذم از خودم شما که دیگه حق داری ....
+ هنوز خوب نشدی
مهم نیست فعلا سلامتیت مهم تره
- استرس دارم
+چرا
_ تو نت خوندم مریضیم سرطانه میترسم خیلی امروز باید برم دکتر
+ ....
_ دوستمم گفت فامیلشون مثل من بوده سرطان بوده (گریه میکند )
+ببین استرس الکی به خودت نده هر کسی با هر کسی فرق میکنه دیگه هم تو اینترنت درباره بیماریت نچرخ فهمیدی
_ چشم
_ خودم قرص هامو قطع کردم
+
دکتر قرص داد و تو نخوردی ؟
- اوهوم قرصش عوارض شدید داشت داشتم ... افسرده شده بودم ..
+ حرفی ندارم
#مکالمات_عشق_جان
دخي دارويي ...
ما را در سایت دخي دارويي دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196