ملت دمتون گرم از این که اینقدر تو صحنه زندگی من هستین به خدت من به هیچ کدومتون نیاز ندارم جا پایی که گذاشتین و اومدین همونو برگردین
دیگه تا چه حد که موقع سخنرانی یه مشاور در باره افسردگی دوست صمیمیت بهت برگرده بگه فاطمه تو همه این خصوصیاتو داریا
اره ببخشید من یه دختر عصبی ام که شاید خودش نیست خود خودش نیست از همه چیز تو این عالم ترسی داره کسی که حتی نزدیک ترین افراد تو زندگیشم هنوز درکش نکردن اونایی که میگن خستمون کردی دیگه اره یه دختر بیمار که فقط خرابکاری بلده یه دختر خنگ که هیچ کس بهش اعتماد نداره یه دختری که مرده فقط نفس میکشه همین که اونم داره میره به سلامتی
دخي دارويي ...ما را در سایت دخي دارويي دنبال میکنید
برچسب: نمیتووووونم, نویسنده: بازدید: 203