تصمیم گرفتم ک بنویسم از یک شخص بزرررگ ک خیلی مدیونشم شاید وجود اون نبود منم اینقدر امید وار نبودم شخصی ک شاید اصلا منو یادش نیاد ولی من همیشه و همیشه به یادش هستم اسطوره واقعی استاد #ایلیا_ایمانی
اسطوره ای از جنس استقامت ک فقط خیر و خیر و خیرررر برای تمامی فرزندان ایران زمین خواست :)
اسطوره ای استاد :))
من #متعهدم به عهدی ک بستم
زندگی عین تاس میچرخه یه روز حکم میکنی یه روز التماس حواست به روزی ک حکم میکنی باشه ....
دخي دارويي ...