
هعییی چند روزه میخوام بنویسم ولی همش میگمچیبنویسم ؟؟xa0 تصمیم گرفتم ک بنویسم از یک شخص بزرررگ ک خیلی مدیونشم شاید وجود اون نبود منم اینقدر امید وار نبودم شخصی ک شاید اصلا منو یادش نیاد ولی من همیشه و همیشه به یادش هستم اسطوره واقعی استاد #ایلیا_ایمانیxa0اسطوره ای از جنس استقامت ک فقط خیر و خیر و خیرررر برای تمامی فرزندان ایران زمین خواست :)xa0 اسطوره ای استاد :)) من #متعهدم به عهدی ک بستمxa0 زندگی عین تاس میچرخه یه روز حکم میکنی یه روز التماس حواست به روزی ک حکم میکنی باشه .... ...
ادامه مطلب