
من هيچ دوستی نداشتم، درواقع كسی حاضر نبود با يه آدم ساكت و كم حرفی مثل من كه به همه چيز ميخنده دوست شه، من از همشون متنفر بودم، نه به خاطر اين كه با من دوست نميشدن! به خاطر اين كه انقدر نفهم بودن كه با اينكه توجه های من رو ميديدن بازم احساساتمو له ميكردن...xa0 ...
ادامه مطلب