
در نبود استاد ک.م ، ع.د تدریس کرد :/xa0 و من به این واقعیت رسیدم ک باید ک.م رو پرستید واقعاxa0 ع.م :/xa0 اومده فیزیک پیش به من درس میده گیج :/ میگه سرعتتون کمه :/ من چی از پیش میفهمم ک واست تست ترکیبی کنکورشم هنوز حل کنم :/xa0 البتع اخرش گفت ببخشید سطح کلاس خییلی بالا بود :/xa0 خو چه کنیم الان .... ...
ادامه مطلب