
يه دوستي ميگفت:( دقيقا يادم نيستا ولي فكر كنم) بي حوصلگي افيون توده هاست الان ميتونم بگم انرژي منفي افيون روح و جسم من است :/ دور و اطرافم پر از انرژي منفي شده ميخوام با يه انرژي مثبت شروع كنم اگه بشه :) نه اگه بشه نداريم حتما ميشه اره حتما :)))))))))...
ادامه مطلب